Translate

mercoledì 1 giugno 2016

Commission: Cobra lizardmen


For some years, i work with a good client. He always ask so many scenes with lizardmen or anthropomorphic animals. When  he contacts me and expose his new ideas i'm always so happy, because i love his ideas and, most of all, his subjects.
Here you can see some works done for him few years ago! (2012-2013-2014)


 

This time he asked me to invent a character, a lizardmen inspired to the Indian cobra.
Here i wanted to do an experiment with the background. For do it faster, i did it as a kind of "diorama", then we see the character lean on this "scene", with the rest of the backgroung completely white. On Lizardmen i played so much with accessories and colors!


Da qualche anno collaboro con una brava persona. Mi chiede quasi sempre tante scene con lizardmen o animali antropomorfi. Quando mi contatta e mi espone le sue nuove idee sono sempre tanto contenta, perchè adoro le sue idee, e soprattuto i suoi soggetti.
Qui potete vedere alcuni lavori fatti per lui qualche anno fa!
Stavolta mi ha chiesto di inventare un personaggio, un lizardmen ispirato al cobra indiano.
Qui ho voluto sperimentare un pò con il fondale. Per velocizzarmi, l'ho fatto come una sorta di "diorama", quindi vediamo il personaggio poggiare su questa scenetta diciamo, con il resto del fondale completamente bianco.
Sul Lizardmen mi sono sbizzarrita con gli accessori e colori!



Nessun commento:

Posta un commento