Translate

giovedì 4 agosto 2016

Summer holidays, updates about next works (see you on September!)


Every summer it is known, is always chaotic. The life of the comic artist does not provide paid vacation, so we try to work all year as if there were no tomorrow. This summer i was hoping to rest more, instead i worked more than last year. Because of family problems i haven't had a chance to enjoy with my beloved sea, and i have "taken advantage" to work a lot more.
Perhaps, maybe, i can cut some space for me for the next two weeks, and finally i'll see a beautiful clear sea, hopefully.

I write this post especially for all my clients: i will come back to work in September (between vacation, back in my home town from family and other commitments, i will be away from August 10 onwards), to 100% from mid-September onwards. I'll not be able to respond to messages often, but i'll still be there. To some of you i said when we can work together, others i will write these days. But i repeat that i will return active in September, from mid-September onwards at full rhythm, as always !!!

During this time i hope to devote a little to my Patreon project (page open but empty, i repeat!), Left behind now for many months. The only update is that i'm editing the script one more time!!!

I forgot, i plan some posts with many new features, so keep following my blog!


Wish me well-deserved holiday, and i wish you a happy, last part of this summer 2016, thanks to all those who for years make me grow professionally!
I love you

Ogni estate si sa, è sempre caotica. La vita del fumettista non prevede ferie pagate, così cerchiamo di lavorare tutto l'anno come se non ci fosse un domani. Questa estate speravo di riposarmi di più, invece ho lavorato più dello scorso anno, perchè per problemi familiari non ho avuto la possibilità di godermi il mio amato mare, e ho "approfittato" per lavorare molto di più.
Forse, però, riesco a ritagliare un pò di spazio per me per le prossime due settimane, e finalmente vedrò un bel mare limpido, si spera.

Scrivo questo post soprattutto per tutti i miei committenti: Tornerò a lavoro a Settembre (tra vacanza, tornare nella mia città dalla famiglia e altri impegni, sarò via dal 10 Agosto in poi), al 100% da metà Settembre in poi. Non riuscirò a rispondere spesso ai messaggi, ma cercherò di esserci comunque. Ad alcuni di voi ho già detto quando potremo collaborare assieme, ad altri scriverò in questi giorni. Ma ripeto che tornerò attiva a Settembre, da metà Settembre in poi a pieno ritmo, come sempre!!!

In questo periodo spero di dedicarmi un pò al mio progetto Patreon (pagina aperta ma vuota, lo ripeto !), rimasto indietro ormai da tanti mesi. L'unico aggiornamento è che sto modificando un'altra volta la sceneggiatura!!!

Dimenticavo, ho pianificato alcuni post con tante novità, quindi continuate a seguire il mio blog!

Auguratemi il meritato riposo, e io Auguro a voi una serena, ultima parte di questa estate 2016, grazie a tutti coloro che da anni mi fanno crescere professionalmente!
Vi voglio bene

6 commenti:

  1. lo so bene seguendo molti di voi non e facile, ti auguro buone vacanze e buona fortuna sono convinto che puoi fare molto sei bravissima :)

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie!!! spero di ricominciare un pochino più carica!!!!
      Un abbraccio!

      Elimina
  2. Enjoy your well deserved break. You deserve it.
    Love the photo - you've got cute buns ☺️😘

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Hahahah, what buns???? Thank you so much, my friend!!!!

      Elimina